zondag 8 mei 2011

Rockcoco4

Mijn aanwezigheid op het net is met Hyves begonnen. Beetje onzin uitkramen, vrienden verzamelen en mijn pagina pimpen. Het was niet genoeg.
Op de Hyves van N  viel ik in een conversatie over Touche Eclat. De dames in kwestie noemden elkaar Coco. Coco 1, Coco 2 en Coco 3. Ik lag in een breuk en heb me mee laten slepen. Gevolg: de geboorte van Coco4. We hadden zelfs het plan een damesgroep te starten en de wereld over te gaan. Tot zover The Coco's.

Voorjaar 2009: Coco 1 en 4 hadden lucht gekregen van Twitter. Dit moest getest worden! Account aanmaken en kijken of we het wat vonden. Een nickname te verzinnen. Helaas Coco4 bleek niet te kunnen. Om het Chris-compatible te maken Rock toegevoegd.

Ik gaf het een paar maanden, dat Twitter...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen