maandag 9 mei 2011

%^&*#$@^%!

De schemer werkt kalmerend... Nog 1,5 uur. Vol goede moed prent je je in dat het een fijne gaat worden. Ver weg hoor je het al. Toegeven doe je nog niet. Het gaat immers een fijne worden. Steeds luider wordt de vervuiling in de schelpen. Steeds heviger wordt de onrust. De vloeibare oppepper laat gelukzaligheid door je aders stromen. Het warme water is het startsignaal. Het fijne laat je inmiddels al varen. De vervuiling heeft verwoestende schade aangericht...

&*#$@*^^! CHAGRIJNIG ben ik. Dat hoerige kutnummer heeft me vandaag op de kast gekregen!
"Begin de dag met een dansje..." MY ASS!!!


2 opmerkingen:

  1. Wow! Geen idee wat de aanleiding is voor dit stuk. Het kan toch haast niet liggen aan dat stomme "begin de dag...", wel? Hoe dan ook een prachtig stukje tekst Coco!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja. Jaha. Ja, echt wel. ECHT ECHT dat stomme rotdeuntje, dat kleuterlied!
    Ik irriteer me mateloos daaraan. Vaak gaat de radio uit om het vooral NIET de gehele dag in mijn kop te laten 'nagalmen'...

    BeantwoordenVerwijderen